دانستنیهای خواب - کالای خواب

مشخصات تشک خوب

تشک سنتر

از نظر محققان تشک خوب تشکی است که در طول مدت زمان خواب و استراحت افراد روی تخت خواب احساسی خوشایند داشته باشند و در ضمن موازین طبی و استاندارد آناتومی بدن نیز در این نوع تشک رعایت شود. بنابراین چون افراد در وزن‌های مختلف با انواع خواب مختلف (پوزیشن خواب) و عادات استراحتی متفاوت و در نهایت مزاج خوابی و آناتومی بدنی مختلف هستند، تشک خوب در دسته‌بندی‌های مختلف برای افراد معرفی خواهد شد. که بعضی از افراد خواب‌های نرم و افرادی دیگر خواب هاردسافت (سفت) و دسته‌ای دیگر نیز خواب مدیوم (متوسط) یا طبی فنری را می‌پسندند.

تشک سنتر

اما با این تفاسیر تشک‌ها می‌بایست یک استانداردی از نظر متریال و مصالح استفاده شده در تشک داشته باشند.

مثلاً: پارچه استفاده شده در تشک‌ها می‌بایست در حالی که مقاوت بالائی دارد، دارای منافذ عبور و مرور هوا و درصدی نخ برای جلوگیری از تعرق بیش از حد بدن داشته باشد.

لائی الیاف به کار رفته در لایه‌های زیرین پارچه تشک، باید از الیاف سلولزی و هالو استفاده شود که در غیر این صورت الیاف نایلکسی و پشم شیشه باعث ایجاد حساسیت، بوی بد و تعرق بیش از حد در تشک می‌شود.

در نهایت تشک می‌بایست دارای یک اسکلت فنری قوی و مقاوم برا تحمل وزن‌های مختلف در طول سال‌های متمادی مورد استفاده افراد باشد.

تشک و کالای خواب تک ارائه دهنده انواع تشک و کالای خواب با بهترین کیفیت، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید تشک با شماره موبایل ۰۹۱۹۵۸۰۰۰۶۰ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *