دانستنیهای خواب - کالای خواب

تاثیر خواب روی واکنش های داخلی بدن

تشک سنتر

همان طور که بارها شنیده ایم عقل سالم در بدن سالم است و بدن سالم بدنی است که به موقع فعالیت کرده و به موقع فعالیت کرده و به موقع استراحت کند. طبق تحقیقات به عمل آمده وضعیت بدن در ساعات مختلف به شرح زیر می باشد.

تشک سنتر

ساعت ۹ تا ۱۱ شب

در این زمان بدن در جهت از بین بردن مواد سمی و غیر ضروری بدن تلاش می کند که معمولا این کار توسط آنتی اکسیدان ها انجام می شود. معمولا در این زمان باید بدن در حال استراحت (بهتر است فعالیت های روزانه و کار تعطیل شود و در منزل باشید) باشد و در غیر این صورت اثر منفی بر روی سلامتی بدن دارد.

ساعت ۱۱ تا ۱ شب

عملیات از بین بردن مواد سمی در کبد ادامه دارد و شما باید در خواب عمیق باشید.

ساعت ۱ تا ۳ نیمه شب

عملیات سم زدایی در کیسه صفرا، در صورت داشتن یک خواب عمیق به طور مناسب انجام می شود.

ساعت ۳ تا ۵ صبح

عملیات از بین بردن مواد سمی در ریه اتفاق می افتد، بعضی مواقع دیده شده که افراد در این زمان سرفه شدید یا عطسه می کنند

ساعت ۵ تا ۷ صبح

عملیات سم‌زدائی در روده بزرگ صورت می‌گیرد، لذا می‌توانید آن را دفع کنید. (بهترین زمان برای بیدار شدن از خواب)

تشک سنتر

ساعت ۷-۹ صبح

جذب مواد مغذی صورت می‌گیرد. پس بهتر است صبحانه بخورید.

دکتر حبیب‌الله خزائی اظهار کرد: بین حدود ساعت ۱۱ شب تا ۴ صبح برخی هورمون‌هایی که برای سلامت بدن ضروری هستند در خواب شبانه ترشح می‌شوند و چنانچه فردی در این ساعات بیدار باشد، قطعاً این هورمون‌ها نمی‌توانند به طور مناسب در بدنش ترشح شوند.

شرکت تشک تک در تلاش است، با ارائه محصولات استاندارد و مطابق با موازین طبی و آناتومی، خوابی راحت در طول شبانه‌روز برای هموطنان عزیز به ارمغان بیاورد تا در ساعات استاندارد، خوابی سرشار از آرامش و سلامت را داشته باشند.

تشک و کالای خواب تک ارائه دهنده انواع تشک و کالای خواب با بهترین کیفیت، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید تشک با شماره موبایل ۰۹۱۹۵۸۰۰۰۶۰ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *