دانستنیهای خواب - کالای خواب

باکس کشودار

باکس کشودار | تخت باکس به همراه کشو

باکس کشودار یکی از تخت خواب باکس های پرکاربرد و پرفروش می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد می باشد.

باکس کشودار | تخت باکس به همراه کشو

نیاز به باکس کشودار

گاهی اوقات بسته به محدودیت فضا و همچنین ایجاد آپشن در دکوراسیون برای افرادی که از باکس استفاده می‏کنند و برای استفاده بهتر از فضا و همچنین برای فضاسازی با توجه به کاهش فضای خواب و فرهنگ آپارتمان‏نشینی به جای خانه های ویلایی خاص باید از فضا به بهترین و مفیدترین حالت استفاده نمود. همچنین برای سهولت در دسترسی به البسه و کفش و سایر وسایل مرسوم در اتاق خواب می بایست بهترین انتخاب را نمود.

با توجه به اصل تنوع در صنعت خواب و همچنین مزیت رقابتی در برندهای مختلف، صاحبان صنایع به این نتیجه رسیدند که محصولات ترکیبی با توجه به نیاز مصرف کننده تولید کنند. این مقدم بر این اساس استوار است که از این به بعد تمام امکاناتی که روی باکس های مختلف گذاشته می شود بر اساس نیاز بخث دکوراسیون و رقابت دنیای مارکتینگ به وجود آمده اند که این امر در تنوع محصولات و توجه به نیاز مشتری و اصل مشتری مداری بسیار موثر است.

مشخصات باکس کشودار

باکس های کشودار دارای همان کلاف کلی که در باکس های هتلی صحبت شد می باشند با این تفاوت که در کلاف فضاسازی تعبیه شده که بتوان کشو در این باکس ها تعبیه نمود که بسته به فضایی که باکس در آن قرار می گیرد و نیاز به فضایی که از باکس باید استفاده کرد ابعاد و تعداد کشوها متفاوت و متنوع است

در این نوع باکس هم می توان یک کشو در یک طرف و هم دو کشو در یک طرف کار کرد. البته پیشنهاد می شود که کشوها در یک طرف باشد چون در سمتی که کشو وجود دارد حدود ۵۰ سانتی متر از فضای جانبی باکس می‏بایست فضای باز باشد تا بتوان از کشوها استفاده کرد و به راحتی در کشو ها را باز نمود تا بتوان از فضای داخل کشو بهره مند شد.

توجه کنید که می توان در دو طرف باکس نیز از کشوها استفاده نمود. ولی به علت این که باکس بسیار سنگین می شود و جابجایی آن بسیار سخت می شود و از لحاظ کلافی ممکن است به کلاف باکس فشار وارد شود بهتر است باکس هایی که می خواهند در دو طرف کشو داشته باشند به صورت دو تکه باشند. با این کار هم وزن در باکس تقسیم شود و هم از لحاظ جابجایی و تقسیم فشار، وزن حاصل از متریالی که در کشوها استفاده می شود بسیار مناسب اعمال می شود. باید توجه داشت که فضای دور تا دور باکس های کشو دار از پارچه و چرم می توان رویه کوبی کرد. حتی روی کشوها نیز می تواند توسط پارچه رویه کوبی شود.

باکس کشودار | تخت باکس به همراه کشو

توجه داشته باشید که در باکس های کشودار هم می توان کلاف فنر و هم کلاف چوب به کار برد که به علت مقاومت بیشتر فلز در مقابل فشار و وزن عامل نسبت به چوب و همچنین سبک تر بودن پروفیل های فلزی نسبت به کلاف فلزی بهتر است از کلاف فلزی در باکس های کشودار نیز بهره برد. طول هر کشو در باکس های کشودار ۷۰ سانتی متر و عرض آن حدود ۴۵ سانتی متر می باشد. ارتفاع کشو نیز بین ۲۰ تا ۳۰ سانتیمتر قابل تغییر می‏باشد. این امر باعث می شود ارتفاع باکس کشو دار بین ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر باشد.

کاربرد باکس کشودار

از باکس کشودار برای فضاسازی البسه کوچک که هر روزه قابل استفاده است و همچنین کلاه و روسری و شال و تمام وسائلی که به صورت روزانه می بایست در دسترس باشند استفاده می شود. این امر سهولت شما برای دسترسی به وسائل شخصی و البته ضروری را فراهم می کند.

تشک و کالای خواب تک ارائه دهنده انواع  تشک و کالای خواب با بهترین کیفیت، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید تشک با شماره موبایل ۰۹۱۹۵۸۰۰۰۶۰  تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *