دانستنیهای خواب - کالای خواب

باکس لبه دار

باکس لبه دار

این باکس از لحاظ نوع کلاف بسیار شبیه باکس هتلی است با این تفاوت که لبه بالایی باکس دارای ۵ تا ۷ سانتیمتر لبه می باشد

باکس لبه دار

باکس هتلی و مزایا و معایب آن

از آنجایی که باکس های هتلی از لحاظ شکل ظاهری شبیه تشک و تخت می باشند، وقتی از دور به باکسی که روی آن تشک قرار دارد نگاه کنید فکر می کنید دو عدد تشک روی هم سوار شده است. این شاخصه فواید و معایبی دارد که آن ها را بررسی می کنیم.

فواید آن این است که از لحاظ بصری بسیار زیباست و فضایی معادل فضای یک تشک را اشغال می کند. برای فضای محدود بسیار مفید است و اگر از لحاظ رنگ با تشک ست شود اصلا معلوم نیست که باکس تشک یا ست تخت و تشک استفاده شده است.

اما از طرفی چون این ترکیب به موازات بر روی هم قرار دارد هیچ قید یا لبه ای وجود ندارد که تشک روی آن حرکت نکند یا لیز نخورد. بنابراین بهتر است برای کودکان یا افرادی که دارای خوابی ناآرام هستند و با تکانش‏های مختلف در هنگام خواب ممکن است تشک را از روی محور باکس خارج یا زیبایی بصری آن را خدشه دار کنند استفاده نشود.

تفاوت باکس لبه دار و باکس هتلی

اینجا بسته به نیاز مشتری، قسمت R&D صنایع کالای خواب، نیاز مشتری را درک کردند و در جهت برطرف کردن آن برآمدند. بنابراین باکسی ایجاد شد که تمام شرایط و ویژگی های باکس ساده هتلی را دارا می باشد و در عین حال عیب های مربوط به باکس هتلی را ندارند. این باکس از لحاظ نوع کلاف بسیار شبیه باکس هتلی است با این تفاوت که لبه بالایی باکس دارای ۵ تا ۷ سانتیمتر لبه می باشد که این لبه باعث می شود تشک به هیچ وجه تکان نخورد. کلاف باکس لبه دار به اندازه ۵ تا ۷ سانتیمتر بالاتر از باکس هتلی می باشد و البته با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر می باشد. همه باکس های لبه دار دارای پوشش دیواره از جنس پارچه و چرم می‏باشد.

تشک و کالای خواب تک ارائه دهنده انواع  تشک و کالای خواب با بهترین کیفیت، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید تشک با شماره موبایل ۰۹۱۹۵۸۰۰۰۶۰  تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *